I'm gonna curse this city

Idag är det måndag igen. Känns typ som torsdag :S Aja. Slutade tidigt idag i alla fall! :D Ingen turism (Y) Ingen turism hela veckan faktiskt då mina turismlärare är i Finland! Så jag skulle följa med MLI till gymmet och sedan skulle hon följa med mig på stan. Påväg till spårvagnen upptäckte MLI att hon glömt skor :/ Och när vi kom till World Class fick jag inte följa med in om jag inte skulle gymma.. -.- Det blev inget gym så vi drog ner på stan istället då då. Jag köpte shampo, hårspray och body butter på Lindex och födelsedagspresent till Karin :D Hoppas hon blir glad, tyckte det blev rätt fint :) Hon hade visserligen sagt att jag inte skulle köpa något till henne men det sket ju jag i såklart! Hon har ju för fan fyllt 18! Och så tycker jag det är kul att köpa saker till andra :) Speciellt när jag kommit på nåt bra hihi. (vilken inte är ofta tyvärr)

När vi kände oss trötta och färdiga satte vi oss på Lindahl's och tog en fika. Älskar wienerbröd ^^. Strax efter 16 tog vi spårvagnen mot rese och jag gick av vid rådhuset, skulle ju till Hårfagre och klippa mig! Sköööönt att bli av med den där jävla långa luggen!
När hon var klar kände jag mig som jag alltid gör efter att ha klippt mig - varför gjorde jag det här? Jag tycker inte om att klippa mig. Först sitter jag där med blött och rakt hår och ser ut som jag vet inte vad (Jesus eller vad säger du Hanna :P). Hatar att jag ser ut som en mupp i blött hår. Hur som helst så blir det aldrig bra direkt där hos frisören, med mitt hår måste jag vänta med att säga om jag är nöjd till efter jag tvättat det hemma. Så när mamma kom och hämtade mig efteråt satte jag på mig mössan i bilen.

Mamma och jag åkte till Eneby centrum där vi träffade Annika och handlade lite. Sedan åkte vi hem till Annika och jag fick plocka en massa av hennes böcker :D Slutade med att jag och mamms åkte hem med fyra fulla papperspåsar med böcker hihi. ^^

Nu kollar jag på vänner och lyssnar på musik - Arctic Monkeys. Har pluggat spanska och läst engelska. Ska sova strax ;)

Imorgon börjar jag 11.40! Sovmorgooooon! Efter skolan, kl 16.30, ska jag träffa Hanna vid hennes skåp. Vi går och uträttar något på stan och sedan drar vi hem till Ektorp och jag ska få min julklapp :D

Puss



Kommentarer
Postat av: MLI

AHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH ! JESSICA SER UT SOM JESUS. NU KAN JAG INTE SLUTA GARVA PÅ DENNA SKITDAG.

2010-01-19 @ 21:19:33
Postat av: hanna

Jag är ju inte troende, men om du är jesus får jag nog tänka om, JAG TROR JU PÅ DIG! du är så bra jessie, är himla glad att jag har dig! <3

2010-01-19 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0