Man must dance

Jo, då ska vi se här. Om jag kommer ihåg vad som hände igår vill säga.. Jag jobbade då till 15, gick hem och åt, Mix och Hanna kom vid halv 16, de kollade på mitt rum och jag bytte om. Vi lyssnade på musik (min lista på spotify äger, vad du än säger michan) och så fort mamma dragit började vi med efterrätten. Sedan gjorde vi och åt förrätten - Jonte. Riktigt gott! Medan potatisen stod i ugnen spelade vi två omgångar av Med Andra Ord. Det hör ju liksom till och trots att vi kört det så många gånger är det fortfarande grymt kul! Garvade så jag trodde att jag skulle dö x)

När maten var klar åt vi den, såklart, och det blev perfekt! Köttet var precis så blodigt som det skulle vara. MUMS. Ledsen MLI, men jag är en riktig köttätare ;)<3

Efter maten spelade vi gh. Länge. :D Om jag inte sagt det ännu så kör jag på hard nu (Y) (a) hihi. Skitkul!

Kan hon ha varit 23? Hur som helst så kom MLI och Hammadi förbi någon gång innan 00. Superkul :D Tråkigt bara att de inte kunde stanna längre :/ Hoppas bara ni inte hade för tråkigt ^^

På 00-slaget stod vi på balkongen med jackorna på! Vi öppnade pommac-flaskan, skålade och åt 12 vindruvor var. Och tomtebloss. Vi får inte glömma våra tomtebloss. ;)

Michan drog hem vid 02 medan Hannapanna stannade kvar och sov över. Vi lyssnade på musik och pratade till kl 04. Kan bara säga: Tack tack tack för en helcool nyårsafton!!(L)

Hanna och jag vaknade ungefär halv 13. Vi åt frukost och tittade på tv innan jag stressade mig iväg till jobbet. Var lagom seg och det kändes som att ögonen skulle falla ihop vilken sekund som helst. Gick ju bra ändå, höll mig vaken ;P
Blev sedan väldigt stressigt när vi skulle sluta. Jag tror att jag sopade upp en hel sandlåda. Och datorn skulle ju såklart fucka sig och vi hade bara ca 10 min på oss att räkna kassan, ta våra saker och låsa innan larmet skulle gå igång. Tror ni att vi klarade det? JODÅ! Jane och jag är supersnabba ;) Fast blev att gå hem i jobbarkläderna...

Nu lyssnar jag på en massa rolig musik på sporify! Tack igen Hanna för alla bra tips! ;D

Ska snart sova så jag är lite piggare imorgon. Börjar kl 15 igen.

Puss

P.S. Bilder kommer upp så fort jag fått tag på några ;)

Kommentarer
Postat av: hanna

så himla kul hade vi! puss på dig sötis!

2010-01-02 @ 15:23:31
URL: http://hejhannaa.blogg.se/
Postat av: MLI

HAHAHHAHA. Jessica - en riktig köttätare! ;) tycker om dig ändå. Nejdo, vi hade jättetrevligt. tack för att vi fick komma! synd bara som sagt att det inte blev längre... :( love <3

2010-01-03 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0