Mitt i den här festyran

Jahopp! FREDAG äntligen! Även den här veckan har känts lite smått rörig. Måndagen kändes som torsdag, tisdags morgonen kändes som lördag och torsdagen kändes som måndag. Så kan ju inte påstå att jag verkligen har fredagskänsla. Ändå helskönt att vara ledig imorgon ;)

Dagen började med spanska och prov. Tror att det gick ganska bra! Rätt nöjd.
Sedan hade vi ju håltimma. Vi satt först ett tag i skolan innan vi gick ner på stan då MLI skulle köpa med sig Paus till senare. När vi va där nere kände sig MLI så hungrig att vi bestämde oss för att äta thai där vid Istanbul Kebab. Han som jobbade där var jätte snäll och vi fick äta lunch buffé en halvtimme innan det skulle börja :) Sedan när vi satt och åt skulle jag ta min dricka men råkade istället spilla ut nästan allt xD Kunde knappt sluta garva och visste inte riktigt vad jag skulle göra! Så sade till han snälla och han sade att det inte gjorde något. Haha.

När vi var klara gick vi upp till skolan och MLI skulle ha basketträning. Jag kollade på samtidigt som jag smsade lite med Hammadi på MLIs telefon. Den lille filuren :P Har i alla fall faktiskt börjat lära mig lite hur hennes mobil fungerar! Touch har inte riktigt varit min grej haha.

Sista lektionen var global och efter det följde MLI med mig hem och åt sin sallad. Vi snackade lite och jag visade mitt rum innan jag följde henne ner till busshållplatsen och hon åkte till träningen. :)

Har tvättat, plockat ur diskmaskinen och ätit tacos. Nu är mammas kompis här och vi kollar på Let´s dance xD Ja, eller jag tittar ju inte så noga hehe.

Imorgon ska jag träffa Hanna på eftermiddagen. Kanske blir bakning och film - antingen hemma eller på bioduken. Mycket mysigt :)

Puss

Kommentarer
Postat av: MLI

HAHAHHAHAHA! Det roliga var att det såg ut som att du hällde ut din dricka med flit! :P

2010-01-25 @ 21:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0