Skål

Igår fixade jag mig och tog sedan buss+tåg till stan. Var inne ca 13.55 och tog mig upp till mamma för att lämna grejer innan jag gick till jobbet. Allt gick bra, förutom att jag var så grymt trött! Kunde knappt hålla ögonen öppna, bokstavligt talat! Blev att handla lite med innan jag drog hem. Jag hann bara runt hörnet av Konsum när jag upptäckte att jag inte hade mobilen på mig. Jag kom på att jag lagt den i byxfickan ifall mamma skulle höra av sig om jag skulle köpa något, men glömt att ta upp den igen när jag bytte om. :( Kände mig handikappad redan då xP Kunde inte hämta den igen för allt var redan låst och larmat ju. Fan. Aja verkligen tur att jag ska dit idag igen!

Vaknade kl 11. Har nu bara slappat i sängen och kollat tv. (Y) Kl 14 ska jag äta och sedan drar jag till jobbet igen! Blir att jobba med Rasima idag, Fredrik skulle visst kolla på lägenheter. Men Rasima är rolig haha :)

Kanske ska börja fixa mig nu då..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0