The simplest explanation is probably the correct one

Jag minns inte vad jag gjorde igår. Jag var ju antagligen i skolan och tog bussen hem till pappa någon gång efter det men mer än så kan jag inte komma ihåg..

Idag var det ännu en dag utan MLI i skolan. Börjar nästan vänja mig ;P Idag var det på grund av skolbasketen, som jag avstod från i år. Har ingen aning om hur det gick för hon har fortfarande inte svarat på mina sms. *Går och kollar för säkerhets skull* Nepp, inget svar.
Gick bra i alla fall. Var med My och Natalia :)

Efter skolan tog jag första bussen till Blacka, 15.01, från söder. Nu har jag ätit lasagne, spelat data med Hanne, stört Rebecca, borstat tänderna på småbarnen och tittat på tv. (Y)

Imorgon har jag sovmorgon! Älskar att ha sovmorgon :D Börjar 11.50 - helt lagom tycker jag :) Så ikväll ska jag läsa länge, om jag orkar, och sova så länge som möjligt imorgon!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0