Va fan!?

Vi har pratat ett tag om att sätta upp oss på lägenhets-lista och i fredags (tror jag det var) bestämde vi oss för att mamma skulle göra det på måndagen. I tisdags berättade hon att hon skulle kolla på en lägenhet på onsdagen och igår när Becca och jag gick från bussen ringde hon och sade att lägenheten var jätte fin! :D Så idag gick jag och Becca ner till Albrektsvägen 92 för att kolla på lägenheten med mamma och Mia. Den är jätte fin! :D Det är en trea på tredje våningen. Jag och Becca får varsit rum medan mamma får sova i vardagsrummet. Mitt rum har en egen ytterdörr, tre garderober och eget badrum! Lär ju få dela med mig av garderober och badrum men ändå ;D Tapeterna var fina i alla rum (fast den gulgröna färgen i vardagsrummet var kanske lite skum) och hallen är stor. Köket är litet och det finns ingen balkong, men vem behöver balkong? Har inte varit ute på balkongen vi har nu speciellt mycket kan jag säga. 
Hur som helst - blir det som vi vill så flyttar vi igen senast den 1a maj! Wohooo! 11e gången för mig då ;) Känns bra (Y) :D Fast fan vad jag kommer sakna Hanna uppe i Ektorp.. :'( Men det löser vi sötnos! Om inte annat får du komma och bo hos mig ;) Haha

Idag har vi haft global och svenska. Vi skulle ju haft möte med rektorn och mentorn idag men Per skulle självklart vara sjuk -.- Lite irriterande! Så jag och MLI fotade och sorterade hopprep på gympa lektionen istället! :P Fina bilder på MLI i de (3? 4?) olika flätorna jag gjorde på henne! Har lärt mig att göra inbakade flätor :D Blir att det fastnar efter ett tag när Natalia sitter och flätar Mys hår hela tiden ;P Haha.

Båda matten och engelskan var inställda så idag slutade jag 13.20! Gick upp till mamma och pluggade samhäll. Extremt tråkigt att skriva om olika politiska partier.. Men antar att jag måste börja läsa på lite om jag ska gå och rösta med Hannapanna sedan ;)

Imorgon blir det spanska, håltimme och global. Hemma ska jag väl städa lite och packa ihop grejerna till jag ska åka och jobba i helgen. Sover hos mamma då. Skönast så!

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0