Vad skulle jag göra utan dig?

Två hela dagar utan Rebecca gör att vi är het moje båda två när vi nu träffas. Vi håller på och fjanta oss och garva sönder. Kan inte hjälpa det x)

Vaknade vid 11 imorse. Satt i sängen och lyssnade på musik och tittade på tv till strax efter 13. Då började jag stressa runt i lägenheten xd Jag skulle ju klä på mig, städa undan madrassen efter Hanna och spelet efter nyår, äta mat, sminka mig, packa, borsta tänderna och fixa håret. Samtidigt som jag chattade med MLI ett tag ^^. Halv 15 drog jag till jobbet i alla fall. Gick ju bra idag med. Väldigt trött på slutet bara.
Gammalt folk kom till butiken idag med! Både Jerry Hellström (Hellström? Hellberg?), Pontus och Jerry Eklind blev det att hälsa på! Kul kul.

22.23 var jag ute ur butiken och pappa kom och hämtade mig. Så nu är jag här i Blacka igen ;P Ska sova snart nu. Imorgon ska jag och Becca vara barvakt några timmar på förmiddagen..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0