We're halfway there

Gick upp 5.55 imorse. Riktigt skönt alltså.. Tog bussen in till stan och var på skolan 30 minuter innan jag skulle börja. Hade spanska som första lektion, och det gick väl bra har jag för mig. Efter det hade vi håltimma på nästan 4 timmar. Hammadi kom förbi ett tag och sedan, när MLI och jag faktiskt bestämde oss för att plugga lite så stängde de biblioteket för lunchen. Och när vi skulle prata med Per (som var tillbaka idag! :O) var han inte där. Försvinner hela tiden, han gömmer sig säkert för oss!

Efter en extremt lång håltimma blev det dags för global och religion. Vi såg filmen Passion of the Christ. Ingen film jag kan tänka mig att se igen ska jag säga.

Efter skolan, som slutade strax innan 16, gick jag ner till stan med MLI som skulle ta spårvagnen hem. Jag mutade Rebecca att gå på stan med mig, och hjälpa mig att hitta present till MLI, mot pomme på donken x) Väntade alltså på henne i 5 minuter, vi gick och köpte pommen och sedan gick vi och köpte presenten. Hoppas hon blir glad! Jag tyckte det blev rätt bra i alla fall :D

Kl 16.46 tog vi bussen hem till Blacka och vi har nu ätit bakad potatis och tittat på Skavlan. The Baseballs är helcoola!

Imorgon ska jag packa, duscha och äta innan jag tar buss och tåg till stan vid halv 14. Börjar jobba kl 15..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0