Who says I can't get stoned?

Idag var en dag med blandade känslor. Var väl inte MLIs bästa dag kanske. :/ Men jag hoppas att den åtminstonde blev liiite bättre vartefter dagen gick. Vill ju att du ska må bra :)<33
Några från Migrations verket kom och pratade på samhällen om vad det är de jobbar med. Ganska intressant faktiskt. Fick reda på saker som jag inte hade någon aning om alls och saker som kan vara bra att veta i framtiden om jag ska jobba utomlands osv.

Efter skolan gick jag till stan med MLI och tog sedan 117 upp till kyrkan. Gick därifrån hem och slängde i mig lite flingor innan jag tog bussen ner till stan igen. I ca 10 minuter satt jag vid Hannas skåp och pratade med Tuva, som väntade på Tilde. Visade sig att jag fått hennes förra rektor xP En skummis sade hon haha. Ska hålla utkik efter tofflorna i sommar ;)
När Hannapannabus kom gick vi ner på stada för att kolla efter ett par vinterskor åt henne. Vet hur det känns att gå med Converse mitt i vintern ;P Vi hittade i alla fall ett par snygga i svart skinn på Euro Sko? Jag provade även Converse på Nilsons. Älskar Converse hihi :D Vill ha ett par helsnygga blåa, ett par rosa/röda-aktiga, ett par vita, ett par ljusgrå i joggingtyg (eller vad man ska kalla det. Samma tyg som mjukisbyxor i alla fall) och ett par ljusbruna i skinn. (a) Lär väl ta ett tag innan jag får ihop hela min samlig och lär väl hitta ännu fler färger vartefter. Ska ha minst ett par nya till våren! Så det så!

När vi köpt Hannas skor och lite gott på ICA tog vi bussen till Ektorp och gick upp till Idrottsgatan 59 (tror jag xD). Vi satt på hennes rum och pratade om allt möjligt, precis som vanligt. Och precis som vanligt var det en sådan där lugn och mysig kväll som jag älskar. Vad skulle jag göra utan dig lilla Hanna?<3

Jag var hemma igen vid kanske halv 22. Har nu läst lite i engelskan och pluggat på spanska glosorna till imorgon. Nu lyssnar jag på musik - Band of Horses - och ska väl fortsätta plugga spanskan så jag kan det riktigt bra imorgon. Bra om jag kan det överhuvudtaget. (Y)

Puss



Kommentarer
Postat av: hanna

du är fin! <3

2010-01-20 @ 20:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0