Before I fall to pieces

Då bloggar jag mitt i natten igen. Att jag inte lär mig att göra det lite tidigare på kvällen!? Aja, då kör vi!

Idag åkte jag och mamma till landet en sväng. Vi klippte gräset och krattade och passade på att sola under tiden. Mamma fick lite färg, på mig kan jag inte se någon skillnad längre. 
Vi var väl hemma vid 16 igen och strax efter det kom Becca hem. Hon har varit hos pappa i över en vecka nu. Tror jag saknat henne lite för blev lite småknäpp förut hihi. Fatta då hur jag kommer vara när jag kommer hem efter sommaren! Haha! Hon kommer bli dötrött på mig ;)

Vid kl 18 kom mormor och Anita förbi och satt och pratade ett tag med mamma. Nu på kvällen har jag bara tittat på tv, skrivit ihop ett mail till en lärare och snackat med Emelie på msn. Och lyssnat massor på Spotify!

Imorgon ska jag upp vid 10 hade jag tänkt mig. Ska duscha och fixa mig innan jag drar upp till mormor för att kolla böcker och hjälpa henne lite på vinden. Ska träffa Elin imorgon med :D Antingen får hon hänga med till mormor eller så får vi träffas när jag är klar, det märks. Vet inte vad vi ska göra riktigt, antagligen mest snacka och bara umgås.
kl halv 18 imorgon kommer gäster, då ska vi fira Rebecca som fyller 16!!

Blev visst inte att jag lade upp fler bilder idag, tyvärr. Får se om jag hinner det innan jag åker, annars får ni klara er utan de bilderna! ;P

Nu ska jag nog sova!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0