Fake?

I helgen har jag jobbat mina två sista kvällar innan sommaren! Känns helskumt. Jobbade med chefen istället för med Fredrik som jag brukar. Gick bra :) Fick skjuts hem i lördags och han erbjöd mig skjuts hem igår med (för att det var min sista dag) men då hade jag cyklat till jobbet ;P Tack ändå!

Idag sov jag till kl 09. Mamma väckte mig någon gång innan men jag klarade att somna om ;)
Jag och Emelie hade möte med Maria - våran turismlärare som också ska vara våran handledare här hemma i Sverige i sommar. Vi gick igenom några uppgifter som vi ska göra på Lanzarote, fick några papper och gick igenom ungefär hur ett projektarbete ska vara. Sedan fick vi även reda på att vi inte fått pengarna som vi ansökte om till resan... :( Så nu får skolan se till att betala våra flygbiljetter!! Det är ju inte många dagar kvar i skolan så nu får de se till att ta tag i saken någon gång! Slöa rektorer..

Efter mötet hade vi (jag och Emelie - ingen mer kom) utvärdering på naturen och vi slutade strax efter 11. Då städade vi våra skåp så vi är klara med det! Jag tänkte ju inte så länngt när jag gick hemifrån så jag hade ingen väska eller påse med mig att lägga böcker i. Jag fick med mig några block och mappar hem och får helt enkelt ta resten en annan dag.

Imorgon är det Kungscampen. Vet inte exakt vad det är för något men tror att man ska gå runt med klassen och vara med i olika tävlingar. Vet inte ens när vi ska vara där. Eftersom vi inte är med resten av klassen uppe på vp får jag och Emelie aldrig reda på något, trots att läraren de har däruppe är våran mentor och hon har både mitt och Emelies mobilnummer.. Hur svårt ska det vara? Funderar på att strunta i att gå dit bara för att vi inte fått någon information.

Någon gång mellan kl 14 och 15 slutar Karin skolan. Då blir det att dra ner på stan och kolla runt! :D Ska se vad de har på Monki också - de har tydligen värsta rean! Och så ska jag, om jag kommer ihåg, ta med mig min klocka och mitt kvitto och gå till Ur&Pen. Klockan som jag köpte strax innan jag fyllde stannade bara några veckor senare. Måste få den fixad.

Nu ska jag väl se om jag kan starta en ny blogg som jag ska ha på Lanzarote. Har inte bestämt mig än om jag ska skriva både där och här eller bara där.. Vi får se ;)
Och så ska jag försöka börja på en lista över saker jag ska ha med mig när jag åker, känns som att jag behöver börja planera lite nu.

På fredag åker vi till Öland!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0