Grattis!


GRATTIS BECCA, 16 ÅR IDAG!!

Idag drog jag upp till mormors gamla lägenhet för att kolla böcker. Det var lite fler än jag trodde så jag hann inte bli klar innan Elin kom, så hon fick helt enkelt komma upp hon också. Vi fick med oss en varsin påse med böcker hem hihi :)
När vi var klara lämnade vi påsarna hos mig innan vi gick ner på stan. Jag köpte trosor till mig och till Becca och Elin köpte prickiga leggings. Mot slutet började vi bli lite hungriga så vi gick till donken och köpte hamburgare och pomme.
Efter stan sprang vi upp till lägenheten och hjälpte mamma fixa i köket innan gästerna kom strax efter halv 18. Vi fikade med mackor och pizzabullar, Becca fick sina presenter och jag visade hotellet på Lanzarote på datorn. Av snälla Karro och Patrick med familj fick jag en resebrandvarnare och en adapter till eluttaget haha :D Det ska jag packa ner!

När gästerna gått gick jag och Elin hem till henne för att hämta mina böcker som hon lånat. Sedan gick vi till Richard och sedan till konstgräset så att killarna fick spela fotboll ;P Jag och Elin satt mest och snackade ;) Vid halv 23 drog vi till Richard igen och kanske 10 över 23 tog jag bussen hem.

Imorgon blir det att packa klart och om jag hinner springa upp till gmormor en snabbis för att säga hejdå till henne. Sedan ska jag träffa Hanna och kl 18 börjar bion! Twilight-marathon med tre filmer i sträck. Om jag räknat rätt kommer jag vara hemma till 03 och ha två timmar på mig att göra mig redo inför bilresan till flygplatsen. Jag åker på onsdag, helt galet ju!!

Borde nog sova nu.. Hehe.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0