I swear it's true

Igår drog jag på stan med Karin! Trots att det var Karin som ville hitta något och köpa upp sina pengar var det jag (såklart) som hittade en massa kläder. Jag köpte ett par korallfärgade shorts, ett svart linne och ett vitt linne på Gina Tricot, två linnen på H&M och ett par svarta shorts på New Yorker. Efter att jag ätit på McDonalds drog vi upp till mig för att hämta usb-minne. Karin skulle ladda över musik och bilder på det och sedan ge tillbaka till mig. Men i princip direkt efter att vi kommit upp till lägenheten var Karin tvungen att springa igen för att hinna med bussen.

Efter att Karin gått satte jag mig och pluggade matte, har ett helt kapitel kvar att göra innan nästa termin börjar och jag tänker inte ta med mig matteboken till Lanzarote!
När mamma kom hem blev det pankakor och tv.

Idag har jag i princip bara slappat. Gick upp vid 11, åt frukost och tittade på tv till Rebecca och Malin kom hem. Då satte vi på en film, Gökboet (rätt bra fast lite småkonstig! :P Eller Hanna?) och vid halv 14 drog jag ner till Loui de Geer för att möta Karin och få tillbaka mitt usb. Snabb tjej den där :D<3
När jag gick kände jag mig ganska äcklig då jag inte hunnit duscha innan jag sprang hemifrån. Jag svettades som en gris, glasögonen åkte hela tiden ner på näsan och dessutom märkte jag hur dåligt jag ser med mina glasögon! Riktigt suddigt och jag hatar att gå ute när jag inte ser nåt.
Trots det var jag tvungen att gå förbi Ur&Pen innan jag kunde gå hem. Jag hade för en gångs skulle kommit ihåg att ta med mig min klocka som stannat och kvittot och ville inte riskera att glömma bort det igen. Så jag gick dit och fick min klocka utbytt - det hjålpte visst inte att bara byta batteri.
När jag kom hem hoppade jag in i duschen direkt och jag känner mig genast fräshare! :D

Nu har jag kollat på bilderna på usb-minnet och flyttat över all musik till mobilen. Yaay :D

Snart ska jag dra till gmormor med mamma! Kanske ska fixa mig lite..?

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 03:02:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0