I'm so sorry, my bad

Idag har det då varit kalas men så lat som jag är sköt jag upp städningen till imorgon.. Ångrar mig nästan.
Kalaset gick i alla fall bra och både mat och fika var jättegott, har fortfarande den där mätt-känslan i magen.
Nu har alla gäster gått hem och vi syskon har haft Super Mario-turnering på Hannes och Petters Nintendon. Galet att ungen på snart 5 år vinner stort över mig!

Ikväll ska jag försöka läsa ut min bok, Memoarer av Bob Dylan. Har bara ca 20 sidor kvar så borde klara av det.

Imorgon ska jag gå upp skapligt tidigt så att jag kan städa och sedan vara i stan innan kl 16. Får se om jag och Michaela ska gå och handla tillsammans eller om jag får gå själv. Måste ju inhandla allt som ska med på tisdag ;)

Tisdag morgon åker jag, Hanna och Michan till Hannas land och tar oss till tältplatsen. Där kommer vi försoppningsvis ha hur mysigt som helst!

På onsdag åker vi hem någon gång på förmiddagen. Jag ska packa och vid 17.30 kommer pappa in till stan med släpet och min stereo och så ska vi hämta min liggstol på Chilli!

På torsdag ska jag packa och åka och handla med Elin och killarna.

På fredag åker jag, Elin, Richard, Jonte och Sjöberg till Elins land för att fira midsommar och ha trevligt.

På söndag eftermiddag kommer vi hem från Elins land. Jag ska packa upp och packa ner innan det blir utgång! (Det måste bli en sista utgång!)

På måndagen ska jag packa och så blir det väl förhoppningsvis lite firande för Rebecca på kvällen (och kanske lite avskedsfestande för mig ;P).

På tisdagen ska jag packa och kl 18 ska jag och Hannapannabus på Twilight-marathon på SF! Helkul! Efteråt springer jag hem och sover i ca 4 timmar innan det är dags att åka till flygplatsen!

Fattar ni att jag är stressad? Men det är så det ska vara så jag klagar inte! :D

Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

stressigt som fan men om det är någon som klarar det så är det nu! calculated chaos är en klokren beskrivning av dig i två ord! (lärde mig om det i samhälle och makt) nu fattar du förmodligen inte nått alls av vad jag skriver men vafan, det jag försöker säga är att du är bra! <33

2010-06-20 @ 20:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0