Jag vet inte varför

Idag har jag städat hos pappa. Inte kul men skönt att få gjort.
Tog buss till stan kl 16.07 och träffade Karin vid söder tull. Gick först upp till lägenheten och lämnade saker innan vi drog ner på stan igen. Jag köpte ett vitt tunt linne på Gina Tricot som jag ska ha med mig till L. Jätteskönt!
När vi kände oss klara gick vi till Netto och jag köpte korv, korvbröd och godis till imorgon. Sedan var Karin tvungen att gå mot bussen, vi ville ju inte att hon skulle missa den så hon fick gå tidigt haha<3

Sedan jag kommit hem har jag plockat fram grejer som jag ska packa ner till imorgon, tittat på tv och pluggat lite matte. Men det gick inget vidare - har fått ont i huvudet. Kan bero på att jag inte ätit speciellt mycket idag så ska nog se till att få i mig något snart.

Imorgon mellan 12 och 13 åker jag och Hanna till Brännö, hennes land, och ska tälta. (Y)

Nu är jag trött..

Puss

Kommentarer
Postat av: Karin

JAG HANN också. inte illa ;)

2010-06-21 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0