Memoarer

Idag blev det väl inte riktigt som jag skrev igår att det skulle bli. Varken alternativ ett eller två. Istället åkte hela familjen till Maxi. Först släppte pappa och Siw av mig, Becca och Petter på Maxi medan de åkte till JULA för att köpa present till Petter. Det första vi gjorde var att springa in på MQ för att hälsa på Jenny! :D Äntligen tog jag mig dit och hälsade på när hon jobbade! Har ju varit dåligt med det innan... Sedan gick vi runt och kollade, Hanne skulle köpa present till födelsedagsbarnen. Petter hatar att gå i butiker så han bad om att få gå och leka själv i Lekhörnan haha. Så självklart skrev vi in och släppte av honom där så att vi kunde få något gjort! Hanne köpte två nagellack till Becca, ett par örhängen till Siw och en gummisköldpadda till Petter. När Siw och pappa kom hämtade vi Petter och handlade mat innan vi åkte hem. Siw hade bråttom hem för att kolla på bröllopet på tv.. Själv har jag varit helt emot att se det där men lite svårt att hålla sig borta från tvn när det står på hela dagen ;P

Imorgon blir det som sagt kalas med pastasallad och tårta. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, antingen en svartblommig klänning eller.. Jag vet inte om jag har något mer här..? Skitsamma, jag får lösa det imorgon!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0