What a bloody awful day

Var på skolan i ca 40 minuter imorse, rätt lagom enligt mig ;) Vi bara städade skåpen och alla i klassen (utom jag och Emelie) pratade betyg med mentorerna. Sedan drog jag, Emelie och Natalia ner på stan. Valde att inte ta med mig mer än 50 kr för säkerhetsskull, så istället för att shoppa försökte jag hjälpa Emelie hitta studentpresent. Blev tillslut en jättefin skål och två fina grattis-kort :)
Natalia var hungrig och köpte cheesburgare på donken, då kände jag för en glass. Hihi. McFlurry med Smarties funkar alltid!

När jag kom hem rensade jag bland mina anteckningar och slängde en massa som jag inte har nån användning för längre. Jag försökte städa undan lite på mitt rum men det gick inte så bra - det ser fortfarande ut som ett bombnedslag..
När mamma kom hem tog vi bilen ut till landet för att hämta några saker vi ska ha med till Öland. Skulle egentligen klippt gräset också men som tur var regnade det ju så vi åkte hem igen ^^.

Pratade med sötaste Hanna på telefonen förut. Vi pratade om imorgon, om hur det kommer kännas att äntligen få sommarlov, om mina resor och om hur kul det ska bli att tälta tillsammans innan jag åker! <3

Imorgon blir det skolavslutning kl 09.30. Efter det ska jag hem och städa undan lite ifall att det kommer någon på kvällen (hoppas på det). :P
När mamma slutat ska vi åka och storhandla till Öland! Hihi.
När vi kommit hem igen ska jag väl börja fixa mig och tagga inför utgång med underbara tjejer! Här ska sommarlovet firas!

Bilder från "förfesten":


På fredag drar vi! Jag, mamma, Becca, mormor, Mia, Calle och Filip drar till Öland som vanligt! Hoppas på fint väder så man kan få lite färg. Men kommer ha med mig dator så kommer förhoppningsvis inte försvinna helt ;P

Puss

Kommentarer
Postat av: MLI

Ha så kul på Öland!!!

2010-06-11 @ 17:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0