You've had the time, you've had the power

Tältningen med Hanna i tisdags-onsdags blev bra! Helmysigt hade vi och allt gick bra, trots att vi hade lite problem med att få igång elden där till en början ;P Vi solade, spelade kort och UNO, grillade och åt jättegod mat, lyssnade till musik till batteriet på min mobil nästan tog slut, läste och jag tog årets första dopp! (Tror jag.. Har ett vagt minne om att jag redan gjort det men kan inte komma fram till när eller vart det var..)
Tältet fick vi både upp och ner utan större problem! Sova däremot gjorde vi inte så mycket. Tror jag sov ca två timmar? Sov dock väldigt oroligt, Hanna sade att jag gjort en massa konstiga ljud och att jag kliat mig väldigt mycket i huvudet xD Så kan det vara att sova med mig.
På morgonen när jag vaknade var Hanna borta. Tyckte mig komma ihåg att hon gått ut för att kissa men inte fan kan det ha tagit över en timme!? Mobilen var kvar i tältet med och när jag ropade lite fint på henne var det ingen som svarade. Paniken gick över när jag stuckit ut huvudet ur tältet, Hanna satt insvept i sin filt på en bänk längre bort haha! Så himla söt!
Det var väldigt kyligt där kl 6/7 på morgonen så vi stannade inte länge. Åt frukost inkorvade i våra sovsäckar och filtar, packade ihop tältet och våra grejer och rodde tillbaka till Hannas land. När vi väl kom var det betydligt varmare ute så vi  låg ute och solade och läste fram till kl 15 då jag fick skjuts hem. Hihi :)

I torsdags kom pappa med min stereo! :D Äntligen kan jag lyssna på musik i mitt rum<3 Sedan åkte han med mig ner till Cilli för att hämta min liggstol som jag köpt! AZM! Hur fin som helst där den står mellan fönstret och bokhyllan ^^. Fick också upp (efter en hel del krångel) en av hyllorna jag köpt på IKEA. Efter det gick jag och mamma ner till stan för att köpa presenter till Sebbe och Becca (ett presentkort på Jack&Jones vs. en klocka på Ur&Pen). Slutade med att jag köpt en boklampa på Ur&Pen, ett linne på Carlings och tre klänningar på Vero Moda. Fast ska säga att allt jag köpte faktiskt var på rea! Om det hjälper mig på något sätt..

Igår blev det midsommaraftonsfirande med mamma och folk ute på Karros land. Riktigt mysigt. Fick till och med en sabb gitarrlektion av Titus! :D Han höll på att tappa tålamodet med mig stackaren haha.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Plockat fram väskorna jag ska packa i till Lanzarote och kollat igenom mina kläder för att se vad jag ska ha med mig. Har även provat och räknat alla mina klänningar - kom fram till 17 stycken! Inte dåligt hehe..

Nu ska jag nog se om jag kan få ner något mer i väskan!

Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

så himla mysigt var det! måste göras om igen, och igen, och igen.. himla fint och fridfullt i skogen på morgonen också ju! och du har bevisat vem som är grillmästanr'n!<3

2010-06-26 @ 19:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0