1 dag och 6 timmar sedan

Idag hade vi samhäll första lektionen. Sedan matte och jag gjorde en del av några prov jag ska göra för att bli klar med matte A. Gick väl okej.
Efter det såg vi på dragkamp i entrén och när det var klart gick vi till naturen.
På håltimman satt jag ensam då MLI gjort illa benet (?) (foten) på en basketmatch och går på kryckor :( Trots det tog hon teorin idag - och klarade det! Superglad för hennes skull :D Imorgon kör hon upp med foten hårt lindad och en del smärtlindrande i sig (Y).
Hur som helst, MLI var inte i skolan och Natalia och My hade slutat så satt själv i skolan i en timme. Försökte kolla på glosorna men det slutade med att jag gick och satte mig vid en dator för att döda lite tid. Smsade runt lite också :P

13.15 mötte jag resten av M-turism klassen utanför klassrummet och vi gick tillsammans till VP. Jag gick och pratade med Linnea, en tjej vars lillasyster jag lekt med när jag var liten, och sedan på VP kollade vi lokalen för sär-elevernas studentfest som vi ska vara med och planera. Kan nog bli ganska kul i alla fall :)

Jag slutade vid 14.20 ungefär och tänkte gå hem genom Vilbergen. Kom då på att jag lika gärna kunde gå upp till g-mormor ett tag och göra henne glad. Köpte lite grejer på ICA och russinbullar till henne innan jag gick upp. Vi fikade och pratade och lade sitt eget hår haha. Halv 18 gick jag hem, bytte om och packade innan jag och mamma drog till dansen. Pappa hämtade mig efteråt och nu sitter jag här med en massa goda kex i magen.

Det var min dag. Måste ju vara väldigt intressant och kul att läsa min blogg xP

Imorgon ska alla 2or på föreläsningar på Campus. Hoppas att det blir intressant så man (jag) inte somnar. Efter skolan ska jag möta Siw och Petter på stan och sedan åka med dem hem. (Y)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0