Don't worry

Idag har jag jobbat igen. Gick bra. :) Tråkigt bara att jag missade firandet av Filip som fyller år idag! (Eller igår om man tänker på att klockan faktiskt är 4 minuter över 00 när jag skrivier).

Imorgon är det studiedag!! :D:D Underbart skönt. Tyvärr blir det ändå ingen sovmorgon, då solen går upp på min sida av huset är mitt rum (trots rullgardiner) helt upplyst runt 8 halv 9 på morgonen. Då vaknar jag liksom automatiskt.. Ännu ett plus med att vi ska flytta!
Annars ska jag väl bara ta det lugnt och om det blir som vi tänkt oss så beställer jag och MLI flygbiljetter till Paris imogon :D Sedan ska jag och mamma dansa afrikansk.

Nu ska jag sova!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0