Hallå, hallå, hallå, hallå

Då sitter jag här igen. Har visst inte skrivit på några dagar. Höhö.

I onsdags jobbade jag kväll med två stycken från Katrineholm. Kändes lite läskigt innan men det gick bra, tror inte jag missade något viktigt. ;P

I torsdags vaknade jag med en huvudvärk som höll i sig nästan hela skoldagen. 
Alla som läser religion var på föreläsning om Hare Krishna. Det var helt okej, gillade speciellt när han satt och mediterade xD Haha. 
Efter skolan träffade jag söta lilla Jenny :D Vi gick på stan och åt på Kupolen. Supermys!

Igår, på håltimmen, åkte jag och MLI till Maxi. Hon körde :D Skitkul hahaha Vi åt wook och sedan åkte vi till Haga innan vi åkte tillbaka till skolan för att ha global. Helcoolt att MLI kan köra! Var riktigt kul att åka vi två, några gånger skrattade jag så att jag tjöt. Är ju super när vi ska till Stockholm i april. Och kanske när vi åker till Frankrike med ;)
På globalen fikade vi och tittade på film, The Breakfast Club. Den va riktigt bra och det var ett bra slut på skoldagen. Att MLI skjutsade hem mig gjorde ju inte saken värre ;P
Igår var första gången på länge som jag kände mig riktigt glad, nästan lycklig. Jag älskar våren, det är den tiden på året jag mår som bäst.

I dag har jag jobbat 15-22.15. Alltid kul när det kommer förbi folk jag känner när jag jobbar, idag kom Hasse, Natalia och Jerry. Till och med mamma tittade förbi.

Imorgon jobbar jag igen. Borde nog gå och lägga mig nu så jag orkar det.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0