I need a place to hide before the storm begins

Igår träffade jag Elin igen efter skolan :) Vi satt och pratade och lyssnade på musik hemma hos henne innan vi gick hit för att städa och lyssna på musik. Snällt av henne att erbjuda sig att hjälpa till, även fast jag gjorde det mesta sedan i alla fall ;)

Idag är jag hemma från skolan. Vi har ingen natur och ingen turism och kl 15 (när vi egentligen har spanska) ska jag vara hos tandläkaren.. Huhu. Hoppas jag inte har några hål...
Kl 9 var det två som kollade på lägenheten. Hoppas de vill ha den så vi kan flytta tidigare ;P

Imorgon blir det att träffa lilla Elin igen och på fredag blir det filmkväll med Hanna!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0