Samvetet: något som känns helvidrigt när allt annat känns underbart

Idag har jag bara slappat. Känns nästan som att det är lov! Men det är ju några veckor kvar ;P Fick sova till 11 imorse i alla fall! Superskönt. Jag som trodde att jag bara skulle få sova till 8 hehe.
Till frukost blev det nybakade scones! MUMS. Tyvärr hade vi ingen sylt men det funkade ändå :)

Nu har MLI och jag bokat flygbiljetter till Paris!! :D Fatta vad kuuuul! Är borta 18-21 april. Kan knappt fatta själv.. Hihihi. Vi ska åka båt på kvällen, åka på en guidad cykeltur på 4 timmar och bara gå/cykla omkring och uppleva Paris :D Underbart!

Imorgon har jag sovmorgon (turismen är inställd) och slutar sedan vid kl 15. Då blir det att dra hem och träffa Elin :D<3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0