Unstopable

Träffade Elin igår. Möttes utanför Lidl och gick sedan hem till henne vid halv 16. Förutom lite förändring i hennes rum ser allt ungefär likadant ut som sist jag var där :) Vi satt och snackade, åt pomme, lyssnade på musik och pratade med hennes pappa haha :D Helcool. Strax efter 11 gick vi mot Lidl och träffade Richard och Jonte. Stog där ett tag och gick sedan hem några minuter i 00. Vi var alltså 8,5 timmar :O Tiden gick jättefort och det var superkul att träffa henne igen! Ska bli mycket mer av det framöver ;)

Idag har vi röjt lite i källaren. Burit upp kartonger och rensat och slängt en hel del. Riktigt skönt att bli av med en massa skräp! Nu har vi ätit också, ska väl bara ta det lugnt resten av dagen. Kanske plugga lite på spanska glosorna..

Chefen ringde förut och sade att jag skulle jobba på onsdag kväll om jag kunde. Så jag ska stänga butiken tillsammans med två helt okända människor från Katrineholm och vara deras arbetsledare :O Galet. Är ju glad att han litar på mig så pass mycket men är osäker på om jag klarar det haha! Kom på att jag inte vet riktigt hur jag larmar eller hur jag skriver in tidningsreturerna i datorn... Tror jag får ringa honom igen!

Imorgon är det måndag igen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0