White as snow

Tandläkaren gick bra! Har inte ens början till hål. Och så påpekade hon att jag hade väldigt rena tänder, och det är ju inte så konstigt när jag borstade dem en gång, tog tandtråd, tog munskölj och sedan borstade tänderna en gång till haha. Och så åt jag ju inte något mellan frukosten och kl 15.

Mamma är i Danmark idag och imorgon. Becca och jag blev sugna på pizza (vi orkade inte laga mat). Så efter att vi varit och hälsat på gmormor med mormor köpte vi med oss pizza hem och åt framför tvn. Nu är jag så jävla trött så jag tror jag ska gå och lägga mig.

Puss

Kommentarer
Postat av: HM

Bica sär jeras!

sug på den karamellen!

det är ett anagram(tre ord)!

hihi

peace out dude

2010-03-18 @ 14:47:42
Postat av: hanna

JESSICA! jag saknar din blogg, jag saknar dig! KOM TILLBAAAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSS

2010-04-03 @ 22:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0