Det är inte ok att klämma någons fingrar

Tisdag igen. Hade redovisning på turismen, såg slutet på en film som jag inte sett början på på engelskan, gjorde prov på samhällen och hade högläsning på svenskan. Fick reda på att vi ska ha vår allra sista engelskalektion i tvåan nu på torsdag! Känns skönt att vi bara har knappt fyra veckor kvar till sommarlovet. Och då ska jag bara träffa en massa härliga människor i två veckor innan jag åker till Lanzarote! Vill hinna med så mycket på de två veckorna, hoppas jag klarar av det!

Igår köpte jag en Ben&Jerry´s glass på pinne (tror inte jag skrev det igår...)! Det var med jordnötssmör och kakdeg. Kostade visserligen 26 kr men någon gång måste man ju testa! :D Den var faktiskt helt okej som tur var haha.

Imorgon ska jag och Emelie cykla till Söderköping. Eftersom det inte blev något Paris så måste vi komma på något annat att göra som har med fritidsturism att göra. Vi hade ingen bra fantasi så det fick bli Söderköping. :P Mamma sa att det ska regna imorgon.. Hoppas jag verkligen inte, har nämligen inte tid någon annan dag. Har rätt så mycket i skolan nu såhär i slutet :( Kommer med uppdatering om hur det gick imorgon! (Förhoppningsvis.)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0