Fina fisken, inte sant?

Igår målade jag första lagret med färg i min hall och idag målade vi färdigt. Helt klart snyggare än innan! Fast tror verkligen inte att jag kommer hinna bli klar med mitt rum innan jag åker till Lanzarote.. :( Mamma verkar ju inte ha så bråttom att åka till IKEA direkt heller..

Idag hade vi vår sista Marknad för turism-lektion! Superskönt! På håltimmen satt jag och Emelie i datasalen och gjorde vår "rapport" om Mem. blev rätt bra, läraren kommer nog skratta när hon läser den och när hon tittar på bilderna xD haha.
På samhällen tittade vi på film om fängelset och på svenskan hade vi litteraturprov. Gick nog ganska bra tror jag.

Igår när jag skulle boka flyg till Lanzarote upptäckte vi att mamma inte kan komma åt mitt konto längre nu när jag fyllt 18. Och inte jag heller då med andra ord, så kunde bara boka en flygtur igår.
Idag gick jag till banken (helt själv!) och snackade med en gubbe där. Nu har han fixat så att jag inte har ungdomskonto längre, jag fick en dosa så att jag själv kan gå in på internet och kolla mina pengar och jag ska få ett vanligt Visa-kort! Hihi. :)
När jag var klar på banken gick jag till Cubus och köpte tre cykelbyxor (vita, svarta och gråa) och sedan till Expert och köpte ett usb-minne innan jag gick hem igen.

Imorgon måste jag plugga! Och så ska jag väl försöka packa upp mina kläder som jag tjatat om men ännu inte fått tid för att göra.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0