It's easy to make things hard, it's hard to make things easy

Idag hade vi livräddning på gympan. Det var ju lite kul xD Skrattade gjorde vi i alla fall.
Sedan var det skolbio på Harlekinen. Fish Tank. Se den inte. Hur konstig film som helst - och då menar jag inte bra konstig som The Clockwork Orange utan dåligt konstig! Huhu. Innan filmen gick jag, Emelie, My och Natalia ner till stan för att köpa något litet att äta till filmen. Jag köpte tre K-Special Bars, en påse med nötblandning och två sådana dära Kinder-ägg-sandwich. Inte goda! Blev riktigt besviken alltså.

Efter filmen blev det att gå tillbaka till skolan för att ha redovisning på engelskan. Det gick bra och vi fick reda på resultatet för nationella. Fick vg sammanlagt tror jag. Om jag inte läste fel.. Lite smått besviken där med ;P

Efter skolan gick jag upp till lägenheten och kollade tv med Becca tills pappa kom och hämtade oss strax efter 16. När vi kom hem var Eli här och vi fikade och jag fick pengar. Sedan kom Lin och jag fick pengar :D Hihi. Alltid bra ;)

Imorgon blir det som sagt utgång med Elin! Vet inte vad jag ska ha på mig ;O Becca har fixat mina naglar nu i alla fall så de ser helt okej ut. Vi får se hur det blir!

Puss

Hanna; Tack buset!<3

Kommentarer
Postat av: Tilde

Jag har också sett The Clockwork Orange, det är den konstigaste filmen jag sett!!!

2010-05-20 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0