I'm in it for the pride and glory

Hade tänkt plugga hårt nu då, göra klart swot-analysen som skulle varit klar i december. Men inte, dokumenten, som jag skrivit i gamla word, fungerar inte att öppna då jag har nya word. Så det sket sig ju totalt. Och jag hann inte skicka dokumenten till mamma så att hon kunde göra om dem innan hon gick hem från jobbet. jag får helt enkels sitta och plugga hårt imorgon istället.. Fan.

Sov i mitt rum inatt. Gick riktigt bra men kändes hur underligt som helst. Och när jag duschade in min egna dusch kom det vatten på hela badrumsgolvet, ända bort till dörren! Är det något fel på mitt duschdrapperi eller vad kan det vara? Då vet jag att jag måste tömma golvet innan jag ska duscha nästa gång i alla fall. Och så måste jag köpa en sådan där fönsterskrapa till golvet.

Jag har börjat dricka de där vitamindryckerna - Vitamin Well. De är faktiskt riktigt goda. Fast de kostar 19 kr styck.. :P Just nu dricker jag Focus Svarta vinbär med vitamin B och C, L-theanin och koffein. Har dock ingen aning om ifall de funkar eller inte. När jag jobbade i söndags köpte i alla fall jag med mig 5 stycken hem, en av varje smak. Och så betalade jag ju för den jag druckit medan jag jobbade ;) Och när jag ändå höll på köpte jag 3 paket tuggummin, några halstabletter, kokosbollar, mjölk och bröd (Y). Måste sluta handla.

Idag är det tisdag och bara en dag kvar i skolan den här veckan! Underbart. Imorgon ska jag plugga, på torsdag ska jag förhoppningsvis på stan ett tag med Hannapannabus, på fredag kommer Jenny och ska fixa mina och mammas naglar och testa lite smink på mig, och på lördag blir det fest! Vi blir nog 12 pers (Emelie och Hammadi kan kanske komma ändå!) och vi kommer lyssna på musik, spela spel, dricka lite och bara ha kul (hoppas jag!). På söndag fyller jag år hihi :) Då kommer lite släkt och Karro med familj för att äta champagne-frukost. Superduper. ;)

Nu ska jag väl kanske se till att få något gjort, vet inte riktigt vad men mamma ville att vi skulle göra lite nyttigt medan hon drog till systemet!

Puss


Tilde, jag har nog inte så tunga engelskaläxor egentligen, kan bero på att jag hela tiden skjuter upp pluggandet ;).


Kommentarer
Postat av: hanna

1. älskar när du skriver vad du handlat! (precis som med lisbeth salander, det bästa i böckerna är när man får veta vad hon handlat för mat, serri!)mer av det tack! (;

2. michaela och jag fixade åtta fribiljetter till hugo idag som vi tänkte dela med oss av på lördag! (om vi ska dit alltså) :)

3. längtar till torsdag + lördag!

4. puss puss

2010-05-11 @ 17:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0