Jessica är bra

Igår jobbade jag igen. Var lite rädd först att jag skulle glömt bort nånting då jag inte jobbat på tre veckor, men jag kom ihåg allt :) Tror jag.. ;P
Efter jobbet skulle jag ta bussen hem. Kom ut kl kvart över 22 och bussen skulle inte gå förrän 22.35 från Dalviksgatan så jag skulle fått suttit där i mörkret och kylan och vänta. Jag måste ha väldigt tur ibland för när jag sitter där åker Tilde och hennes mamma förbi! När de märkte att det var jag vände de och frågade om jag ville ha skjuts. Så himla snällt :)! Tack tack.

Idag ska jag jobba igen. Har jag tur får jag skjuts av Fredrik hem, annars får det väl bli buss i alla fall :P Men då blir det hög musik i hörlurarna! (Y)

Jag kan ha ätit dålig mjölk.. När jag skulle äta frukost förut såg jag att det inte fanns något bröd eller något, bara flingor och mjölk som gick ut igår. Fast paketet var oöppnat, så borde väl inte vara någon större fara? Och det smakade inget konstigt. Känner mig lite underlig i magen nu men hoppas att det går över. Höhö.

Nu måste jag läsa engelska!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0