Ska försöka komma ihåg allt..

Imorse gick jag upp 08.15 för att hinna duscha och så innan naturen skulle börja 09.50. Jag kommer till skolan i tid (har jag för mig) men då har inte läraren kommit. Vi väntade ett tag innan vi gick ner till expeditionen och frågade vart han var och det visade sig att han är i skogen med en annan klass.. Kunde ju sovit längre! Då blev det att vänta i 1 h och 40 min till att fritidsturismen skulle börja. Då kom ingen lärare heller! Vi gick till hennes arbetsrum för att se om hon var där och det var hon. Hon sade att de andra haft lektion innan och hunnit bli klara med allt, så det skulle inte bli någon lektion idag. Kunde hon inte åtminstone skicka ett litet sms?? Hon har ju ändå våra nummer! Blir så irriterad på sånt! Jag och Emelie är ju bara två personer och vi går tillsammans i skolan, det blir ju inte direkt jobbigt att kontakta oss och bara säga att vi inte behöver gå till lektionen..! Döh.

På håltimmen gick jag och Emelie på stan - vi är så grymt trötta på att plugga. Emelie köpte ett fint linne och jag köpte två klänningar på Gina Tricot :D En är lite (hallon?)röd med stora fickor och den andra är axelbandslös och vit- och mörkblå-randig. Finfina :) Efter det gick vi till ICA då Emelie var hungrig. Jag köpte en pastasallad till imorgon, två iskaffe och en vaniljpannacotta. Vaniljpannacottan var inget god. Kaffet var gott men väldigt sött. Har druckit en idag nu och ska ha den andra med mig imorgon.

På spanskan hade vi np läsförståelse. Tror det gick ganska bra men hann inte riktigt med en sida där man skulle läsa små texter och koppla ihop dem med olika påståenden om texterna. Så där skrev jag bara i A-H lite slumpmässigt och hoppas att jag i alla fall har något rätt :D

Imorgon ska vi ut i skogen med naturen hela dagen. Superkul.. Nej men hoppas i alla fall att det inte är jättesvårt det vi ska göra och att det inte regnar.

När jag kom hem förut tog jag bort all tejp i hallen så nu ser allt bra ut! :D Hihi. Får se om det blir något av att plocka upp kläder ikväll eller inte. Ska i alla fall försöka hinna med att bädda rent i sängen med mitt nya bäddset! Svart med silvriga blommor på.

På fredag är det Gymnasieslaget! Ska bli kul! Hoppas att vi vinner! Så akta er för Kungsgård!

Nu ska jag plugga!

Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

det är väl ganska troligt att vi inte vinner ;D hahaha

2010-05-27 @ 11:04:06
Postat av: MLI

Bra dag vi fick till där ändå tillslut! :D<3

2010-05-27 @ 16:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0