The world can be a very big place, so be yourself don't get out of place

Imorse åkte jag med pappa, Siw och Petter in till stan. De skulle till sjukhuset för att kolla Petter hjärta (som det för övrigt inte var något fel på) och Emelie skulle skjutsa sin mamma till jobbet (sjukhuset), så Emelie plockade upp mig där och så åkte vi till Söderköping. Vi åkte hem till moster Mia och ställde bilen och lånade deras cyklar. Sedan bar det av mot Göta Kanal och vidare mot Mem!
Det var verkligen jättefint där vi cyklade! Fast gillade inte riktigt vattenpölarna och geggan som skvätte upp på mina vita converse och mina ljusblå byxor..
Både under resan dit och framme vid Mem fotade vi en hel del med Emelies kameror :D Jättekul hade vi haha På grund av att vi stannade så ofta tog det ca 45 min dit hehe. Hemvägen tog bara 20-25 min ;P Hihi.




Efter Söderköping skjutsade Emelie mig till skolan och åkte sedan hem. Jag hämtade mina engelskaböcker i skåpet och gick hem och pluggade när vi ändå hade håltimme. Skönt att vara klar med det!

På spanskan hade vi np skriftligt. Inte kul någonstans. Gick inte så bra så kommer väl inte få mvg i slutbetyg i alla fall xP Efter lektionen kom Elin springandes i trappan :D Vi gick ner till stan, mötte killarna, fixade fribiljetter och köpte mig ett par strumpbyxor. Lyckades ju ha sönder mina sist vi var ute.. (a)
Kl 16.56 tog jag bussen till Blacka och nu sitter jag här. Ska väl börja plugga.. När som helst..

Imorgon är det skoldag igen med skolbio och redovisning i engelskan.

På fredag blir det utgång med sötaste Elin!<3

Puss 

Kommentarer
Postat av: MLI

MEM = Plats för MLI. :D:D:D

2010-05-19 @ 20:55:48
Postat av: hanna

jättefina bilder! pussss

2010-05-20 @ 15:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0