Träffad!

Idag åkte vi till skogen med naturen. Vi var uppdelade i 20 grupper med 3 personer i varje grupp, jag var med Emelie och My :) Det gick riktigt bra för oss, speciellt i början. Men efter att vi tagit rast för att äta våra pastasallader låg vi lite efter, tidsmässigt.
Vi var hemma igen strax efter 15. Då gick jag hem och åt glass och kollade lite tv innan jag och My drog ner till stan för att gå på Marknadsafton! Jag hittade en vit klänning för 30 kr, en tunika för 69 kr, två filmer för 40 kr styck och tre hårvårdsprodukter för 100 kr. Helkul :D Och så fick vi en varsin gratispåse från Make Up Store med en ansiktsmask, en katalog och några rabattkuponger. Hihi.
Var hemma igen vid 21, ganska trött i benen efter en dag i skogen och på stan.

Imorgon är det gymnasieslaget! Slipper skolarbete en dag till :D!

På lördag blir det utgång med Hanna, Michan och Tilde!<3

Puss

Jenny; Säg inte sådär! Vi måste ju visa oss starka! ;D

Emelie; Ja det blev en lyckad dag! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0