Vilket fint leende

Efter skolan igår kom Elin. Jag åt och sedan drog vi ned på stan för att se om vi kunde hitta något att ha på oss på kvällen. Jag köpte en svart bh på H&M och två nagellack, ett par blå cykelbyxor och en svart klänning på Cubus. Klänningen kostade bara 29 kr så Elin köpte också en :D När vi va klara gick vi upp till mig, jag packade övernattningsgrejer och sedan kom Elins pappa och hämtade oss. Hemma hos Elin åt vi Lidl-pizza, bytte om till våre nya klänningar, tittade på Så ska det låta, drack cider, sminkade oss, och lyssnade på musik. 22.40 gick vi till vägträffen men spårvagnen skulle inte komma förrän om 18 min, så vi gick ner till Hugo. Inte kul i högklackat! (Lånade Elins skor.) Vi fick stå i kö en liten stund men när vi kom in var det nästan helt tomt, inte mycket folk alls! Skittråkigt. Men jag svär på att vakten sa "Tack för senast" när vi skulle gå in! ;O Hahahah!
Vi gick från Hugo typ kvart i 02 och tänkte ta spårvagn hem. Vi väntade i 20 min, gick på spårvagnen och märkte att den gick till vagnhallarna.. Jättekul. Elin hade blåsor på tårna och skorna jag hade var för stora. Och nu var vi ännu längre ifrån Ektorp. Hur som helst, vi gick hela vägen hem. Fast nästan hela södra promenaden gick vi barfota högö. Jag som hade strumpbyxor fick strippa lita snyggt där på promenaden, ville ju inte ta sönder strumpbyxorna ;P

Imorse vaknade vi vid 11 och åt frukost på balkongen. Mysigt :) Sedan låg vi bara och snackade till kvart i 14, då gick vi till centrum och jag köpte en kebabpizza. Åt hemma hos Elin innan jag drog till jobbet. Och där har jag varit hela kvällen :P Kusinen ville att jag skulle följa med honom ut men känner inte att jag orkar. Får bli nästa lördag istället! :D<3

Nu kollar jag nån smådålig film på tvn. Ska snart gå och lägga mig :)

Imorgon blir det att jobba igen.

Puss

(bilder från igår kommer senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0