What if I'm not around?

Då har man jobbat igen! Gick ju bra. Två norrmän som såg ut att vara typ 14 visade sig vara ett år äldre än mig och lille Linus Hellberg ville köpa energidryck. Kunde ju inte strunta i att han inte var 18, trots att han så snällt försökte övertala mig. Plus att Fredrik satt i andra kassan :P

Btw, sitter vid min nya dator nu! :D Hihi! Mamma har fixat så vi har trådlöst nu och då kan jag ju äntligen använda min fina lilla båa minidator! Yippie!

Nu sitter jag och kollar på tv (Eleventh hour) och äter nötter. 00.00 börjar Entourage!

Imorgon är det måndag igen och skola. Och så ska jag och Emelie boka flyg till Lanzarote, innan priserna går upp!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0