What's the point of doing anything?

Idag har det hittills varit en ganska lugn dag. Hade "diskussion" på svenskan om filmen vi såg i fredags (jag sade inte ett ord). Matten behövde vi inte gå på men jag tog med mig matteboken och gjorde några uppgifter ute i skogen i alla fall ^^. På naturen fick vi bara ett papper med frågor som vi skulle svara på, läraren var inte där utan hemma pga vab.
Turismen behövde vi inte ens gå på (Y)!

Nu ska jag plugga lite till svenskaprovet imorgon och egentligen borde jag skriva på uppsatsen om Turkiet, men den är på datorn hos pappa.. Ska be honom skicka den till mig så fort han kommer hem!

Ikväll ska jag annars bara börja plocka upp lite kläder och lägga in i garderoben och kanske måla om i min hall! Ska också plugga natur och boka flygbiljetter. Frågan är om det räcker att kryssa för en väska på 15 kg.. Tänk om väskan väger mer sen då?? Ska ju liksom vara borta i två månader så lär ju behöva packa med mig en del. Får se! Ska nog ta och äta lite glass med som jag köpte på jobbet igår! Köpte två Ben&Jerry´s, Half Baked och Chokolate Fudge Brownie :) MUMS.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0