Why so slow?

Fick tillbaka naturprovet idag, jag hade en poäng över G-gränsen hahaha! Muy bien. Trodde jag skulle få IG, så är rätt nöjd ;P

Idag fick jag också reda på att gubbjäveln till målare inte kommer förrän på måndag. Och det kommer ta en hel vecka att bli klar. Verkligen jättekul att ha fest här hemma på lördag när jag inte ens har ett eget rum.. Vi får ställa mina grejer i rummet i alla fall, bara för att få bort dem från vardagsrummet så att vi får plats.
Åtminstonde skönt att veta när det kommer bli gjort. Det värsta har nästan varit att inte ha en aning om när de kommer och fixar sakerna. Att bara gå och vänta kan tära på en som fan.

Nu har jag skrivit klart mitt turismarbete till imorgon! Skööönt. Nu har jag bara ca 80 sidor att läsa i engelskan till imorgon också..

Ska visst flytta in i mitt rum idag.. Hoppas det inte är en massa mögel så att jag blir sjuk xP Mia sa att hon sett mögel på tapeten :S Inte bra.

Puss

Kommentarer
Postat av: Tilde

Värst vad du har tunga engelska läxor!

2010-05-10 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0