You'r my favourite

Nu är det inte alls långt kvar till sommarlovet! Iiiiiiii :D Fatta att jag åker om bara en månad..

Idag började skolan 08.15 med samhäll. Två från RFSL (riksförbundet för homosexuella, bisexuella och transpersoner) och informerade lite.
Matten var inställd så vi hade håltimme innan vi hade natur till kl 12.
12.30 gick vi till turismläraren och "redovisade" våran cykeltur till Mem.

Efter skolan gick jag hem och åt upp det sista av min Ben&Jerry's-glass och typ halv 14 var jag utanför DeGeer för att möta Maja. Vi gick ner på stan och Maja köpte strumpor och sedan gick vi upp till mig så att jag kunde visa henne lägenheten. Galet att hon inte varit hemma hos mig förrän idag! Vi måste bli bättre på det här..
Efter att ha suttit och snackat ett tag och uppdaterat varandra lite om vad som hänt sedan vi träffades sist gick vi till Netto och ICA och köpte lite grejer så vi kunde fixa något att äta. Det blev smördegsinbakad kassler med ananas, riktigt gott faktiskt!
Vi gick upp till Malin och åt och tittade på tv. Maja passade på att sova lite innan träningen ;)<3

Kvart i 19 tog jag bussen hit till Blacka. Jag har nu hoppat med Hanne och Petter till benen är halvt döda (= bra träning!). Nu får vi se vad som händer ;P

Har i alla fall bestämt nu att jag och Elin ska se Björn Rosenström på Otten på onsdag! Någon mer som ska dit? :D

Imorgon börjar jag kl 13.05 - lååååååång sovmorgon! Väck mig helst inte!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0