25/10-10 10.35

I förrgår kollade vi på något militärt museum med en guide som var jätteentusiastisk men som jag inte kunde urskilja när han pratade på engelska och när han pratade på turkiska.
Vi kollade på ett klocktorn och en konstutställning. Sedan minns jag inte mycket mer. Jag och Alice köpte ett par skor var, likadana. Svarta korta skinnstövlar med klack.

På kvällen blev det homeparty. Killarna kom och hämtade 5 av oss tjejer och Sandi. Jag och Sandi var visst de enda som hade kul - jag satt vid Taskin i princip hela kvällen.

Vad vi gjorde dagen efter minns jag inte just nu - ska höra med Maria senare. Men på kvällen blev det ännu ett homeparty. Inte riktigt samma folk den här kvällen. Blev dock en rätt tidig kväll, tyvärr..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0