Galet

Hohoho jag åker imorgon! :O Kan inte fatta det riktigt.

I måndags minns jag faktiskt inte riktigt vad som hände om jag ska vara ärlig.. Förlåt om jag glömt nån! Nej just det, det var ju då jag satt och pluggade hela kvällen till kl 00!! Phu, var verkligen rädd att jag glömt någon där ^^.

I tisdags pratade jag om Queen inför engelskaklassen i 10 minuter. Det gick rätt bra och måste säga att jag ändå är ganska nöjd, både med det muntliga och med powerpoint-presentationen.
Kl 17 hade jag dans som vanligt. Jag tycker det var jobbigt att missa en lektion sist, hur fan ska jag klara av att missa två nu?? Kommer vara helt lost när jag kommer tillbaka.
Efter dansen fick jag skjuts av Jenny till Hemköp där jag handlade mjölk, falukorv och nudlar och mötte Gusten. Jag duschade, han lagade mat. Sedan satt vi framför tv:n hela kvällen till han drog hem.

Igår slutade jag skolan kl 17. Jag cyklade hem och mötte Mia utanför. Vi köpte pizza och sedan hjälpte hon mig att skriva lista över vad jag skulle packa. Elin kom också :D Så när Mia åkt strax efter 18 satt jag och Elin och pratade och sedan hjälpte hon mig att packa. Hur skönt som helst att få hjälp, hade fått panikattack annars!!
Elin stannade till.. halv 23? Sedan var jag själv igen.

Idag ska jag upp till mormor och vattna blommor och rensa post. 12.45 ska jag vara på skolan och prata med Maria inför resan. Sedan har jag spanska, möte med globalarna och matte på KomVux. Efter det ska jag förhoppningsvis träffa Hanna och växla pengar och gå till Appoteket. Hoppas på att hon ska sova över med så jag får träffa henne ordentligt innan jag åker!

Imorgon blir det att slänga ner det sista i väskorna innan jag går och äter lunch på stan med Gusten. Tåget går från rese vid 13.35 och sedan är jag borta. Kommer inte hem förrän 7 november så ska vara borta i över 3 veckor hehe.. Men blir nog bra, ska försöka slappna av så mycket  som möjligt.

Nej nu måste jag nog fixa med något att äta! Vi hörs när jag kommit hem!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0