I bet you look good when you're dancing

Dagen började med glosförhör i spanskan och avslutades med artikelskrivning i engelskan på Eber. Mitt i lektionen fick jag ett samtal från min mentor som säger att jag vunnit en Flimmer-biljett i skolans tävling! Ska hämta den imorgon efter samhällen (Y). Då blir det väl att se ännu en film! Men vilken? Och med vem?

Efter skolan cyklade jag hem, slängde i mig två mackor och yoghurt med flingor innan jag gick till dansen, pratandes med lilla rara Hanna. Efter dansen tog jag tåget till Kimsta och satte mig direkt på en 484. När jag satt där kände jag på mig att något var fel, att jag inte satt på rätt buss, att jag borde sitta på bussen framför. Orkade inte lyfta på mig så satt kvar och höll tummarna för att jag skulle ha fel. Det hade jag inte.. När bussarna började åka såg jag att det stod Ljusfors på den andra bussen. Ännu tydligare blev det när min buss svängde åt fel håll! Jaa, jag är ju inte förvånad. Men det är det väl ingen som är? *retorisk fråga* I alla fall fick jag gå av vid Kimsta Kyrka och pappa kom och hämtade mig. Kom hem och åt och lekte lite med de små. Har tagit en dusch och nu kollar jag tv + sitter och väntar på att något ska hända på facebook.

Imorgon har jag samhäll, matte och matte. Hoppas på att få tillbaka provresultaten från förra lektionen! Hoppas det gick bra..
Efter skolan blir det film! Year of the carnivore med Hanna. Intressant.

Igår hade vi Oriflame-visning. Det var jag, mormor, moster, Michan och Tilde med syster och mamma. Tilde med fler var väl galnast. Det var riktigt kul att se dem hitta flera saker som de ville ha hela tiden! Och nu är jag visst säljare själv.. Mest för att få billigare på en del grejer. Får se hur länge jag orkar, har så mycket i huvudet redan som det är.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0