Match made in heaven

I torsdags var jag ju på bio med Hanne - Dumma mej. Älskade de där små gula gubbarna! ^^ Tyvärr så blev Hanne kissnödig när det bara var 5 min kvar så jag missade slutet..

Igår skjutsade pappa mig till stan där jag bytte om och fixade mig innan jag cyklade ner till Scandic. Jobbade till 13.20. Då cyklade jag hem och försökte städa lite innan Hanna kom vid 17. Då satt vi mest och snackade och lyssnade på musik (har jag för mig). Vi skulle sett på film kl 18 men jag va så seg att när vi kom ner till stan upptäckte vi att vi aldrig skulle hinna köpa biljetter i tid. Så vi gick upp till mig igen, pratade mer och jag spelade lite gh.
Strax innan 20 sprang jag och Hanna ner till Harlekinen och mötte Gusten och så såg vi på The Ghost Writer. Helt okej men lite småseg. Och så var jag ju så trött att jag nästan somnade. Hade gått upp kl 05.45..
Efter filmen drog vi ner till Hugo. Var dock så lite folk att vi efter ett tag gick till Max så jag fick äta lite. När vi kom tillbaka dansade vi desto mer.
Vi drog hem så att vi var hemma till tjugo i 04. Somnade kvart över = jag var vaken i över 22 timmar i sträck..

Idag vaknade jag och Hanna typ 11.40. Vi åt frukost, tittade på tv, fixade oss och jag tvingade ner en liten bit tacopaj innan vi cyklade mot Ektorp och Konsum. Där har jag nu varit till 22.15. Trött i huvudet..
Här hemma har jag i princip bara suttit och pratat med Gusten på facebook. Blir att dra hem till honom imorgon innan jobbet.

Imorgon åker mamma och Becca till Spanien också. En hel vecka utan dem här hemma. Himmel eller helvete?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0