Thanks you guys

Hey! I fredags möttes jag och Hanna utanför Konstmuséet kl 15.55. Vi såg When you're strange - en dokumentärfilm om The Doors. Helt okej och intressant. Ett tips bara, om ni ska se på film så här eller liknande, se till att inte sitta i närheten av en utvecklingsstörd med godispåse. Ingen bra kombination..
Efter filmen gick vi till Gottoteket och köpte godis och mötte Tilde vid söder. Sedan gick vi vidare till Hörsalen för att se nästa film - Himlen är oskyldigt blå. Också den var bra. Vi kom in i en nästan fullsatt Hörsalen och satte oss på första raden, hade lite smått ont i nacken när filmen var slut.
Efter sista filmen sa vi hejdå till Tilde och gick upp till mig. Hanna tog en dusch, Michan kom och vi fixade oss för utgång. Vi tog spårvagnen ner till rese ca 22.10. Kön utanför Hugo var inte speciellt lång så vi var inne ganska snabbt. Men jag var tvungen att visa leg! Nederlag!! Säkert bara för att jag hade håret i två tofsar.. xP
Vi mötte Denna och satt och snackade med honom ett tag. Träffade sedan Sofia och hennes kompisar (Gusten är det enda namn jag kommer ihåg) och hängde med dem resten av kvällen. Träffade och såg massor jag känner/vet vilka det är, en av kusinerna bland annat.
Kvällen var helt lyckad, har ju inte varit ute på länge så det var riktigt kul! Dansade som galningar, speciellt mot slutet ;)

Igår bara tog jag det lungt och pluggade lite. Vaknade kl 12.. Hehe.

Även idag sov jag till 12. Måste sluta sova så här länge! Aja, jag duschade och fixade mig och sedan åkte mamma och jag och övningskörde. Var länge sedan men gick helt okej. Efteråt hämtade vi Becca och åkte till landet och fixade lite. Nu är jag i alla fall hemma! Hanna har precis kommit och vi ska dra till Hörsalen, köpa filmbiljetter och sedan kolla på A boy called dad i Harlekinen. Får se om det blir något mer :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0