Wake up happy

Idag är det studiedag! Helskönt! Ska dock försöka plugga så hårt jag kan (kan ju alltid försöka..). Kvart i 16 ska jag ta bussen till Blacka och hämta Hanne och sedan ta bussen in till stan igen. Ska kolla på Dumma Mej på bio! Min födelsedagspresent till henne. Hade ju lovat att vi skulle gå på stan men det fick bli bio istället. Efter filmen kommer Siw och hämtar och det blir att sova i Blacka i natt. Får åka med pappa in till stan imorgon bitti när jag ska till Scandic.

Igår kom Hanna vid kvart i 20. Vi pratade lite innan vi drog ner och mötte Gusten utanför Hörsalen. Vi fixade biljett och Flimmerkort och satte oss i mitten av salen den här gången. Måste säga att det var bekvämare än sist! Och filmen var bra, ganska rolig ^^.

Imorgon är det som sagt praktik på Scandic igen. Vet att det är studiedag men jag bad om att få komma i alla fall, eftersom jag åker iväg och missar några gånger måste jag ju få ihop mina timmar på något sätt.
Efter praktiken ska jag rusa hem och städa och byta om innan det antagligen bli två filmer med Hanna och Tilde (tror jag det var) och sedan blir det utgång! Hihi. Ska bli kul! Får se vilka som hänger med, ju fler desto roligare! Sedan ska förhoppningsvis Hanna (och kanske Michan..? (många parenteser idag)) sova över, är ensam hemma då.

På lördag och söndag ska jag jobba. Ja det är min helg det..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0