at the end of a smile there's a laugh and a half

Är förkyld. Har varit det några dagar nu och jag var hemma från skolan i torsdags och från praktiken i fredags. Inget kul när ögonen hänger och näsan rinner!
Börjar bli bättre nu i alla fall (ta i trä) så jag jobbade 07.30-14.00 igår. Cyklade sedan hem i spöregnet och såg ut som en dränkt katt när jag kom hem. Kanske inte jättebra när man är förkyld? Hehe.
Hanna kom vid halv 18 :D Vi hade pratat om att gå ut men det orkade vi inte, var för trötta båda två. Istället pratade vi filmer och satt vid Spotify hela kvällen till Hanna var så trött att hon ville gå hem. Snart (om 3 månader antar jag) kommer hon ju bo så nära att det bara kommer ta typ 5 min att gå emellan! Hur kul som helst!! Himla mys att bo nära varann igen!<3

Idag ska jag plugga. Försöka skriva klart mitt global-arbete så att jag slipper skriva på det i veckan. Får se hur det blir, brukar ju inte plugga när jag ska ;P

Imorgon är det skola igen, tro allt är som vanligt..?

Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

längtar! då kan ju du bo på min toa som jag bott på din :) hihi, puss

2010-09-13 @ 22:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0