Funny honney

Mötte Mia, mormor, Göran och Becca på Paus strax efter 11.30 idag för lunch. Helmysigt ju! Det måste göras om.
Efter maten gick jag och Becca en sväng på stan. Jag köpte universums skönaste byxor på Cubus och leggings, en randig tröja och en liten väska på H&M. Fixade även Flimmerkort och tog ut pengar till lilla Hanna.

Matteprovet tror jag gick ganska bra, svarade på 11 av 14 uppgifter. Borde ju ha några rätt i alla fall ;)

Imorgon är det praktik på Scandic igen. Upp kl 06 och halvdöd cykla ner genom stan. Tur som fan att jag slutar rätt så tidigt i alla fall! Efter praktiken ska jag hem och städa undan lite och kl 15.55 ska jag vara utanför Konstmuséet. Hanna och jag ska på en av filmerna i Filmfestivalen. Efteråt har vi ca 20 min (?) på oss att ta oss till Hörsalen där vi ska möta Tilde och se nästa film. Sedan drar jag och Hanna upp till mig och fixar oss, Michan kommer och kl 11 drar vi ut!! Perfekt!

Tack Tilde, och Hanna, klart vi kommer göra!! :D

Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

MONEY MONEY MONEY, Duuu duuu, must be funny, Duuu Duuu, in a RICH MAN'S WOOOOOOOORLD! ses kl. fem i fyra! (;

2010-10-01 @ 12:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0