Got no love

Tjoho! Idag har jag haft samhäll, föreläsning och matte c. På håltimmen skulle jag ju träffat Maja men det blev uppskjutet till nästa onsdag, hon hade visst läkarbesök.

Efter matten tog jag en sväng ner till donken och köpte mat då jag var grymt hungrig. Tog med mig maten upp till mormor och åt den där. Satt och pluggade matte också, har ju prov imorgon.. Huhu, hoppas att jag får G i alla fall!! Sedan kom mamma efter någon timme och vi var inte hemma förrän vid kl 22.

Imorgon har jag bara en lektion - matte c och prov, så börjar inte förrän kl 15.20 (Y). Innan (vid kl 11.30) ska jag luncha med Mia på Paus. Tror att mamma och mormor och kanske till och med Göran tittar förbi också. Trevligt trevligt! När jag endå är nere på stan ska jag se till att fixa flimmerkort, köpa solkort (kostar ju bara 199 nu!) och ta ut pengar till Hannabuset.

På fredag blir det utgång! ÄNTLIGEN!

Puss

Kommentarer
Postat av: Tilde

Lycka till på matteprovet! ses på bion på fredag!

kram

2010-09-30 @ 19:45:01
Postat av: hanna

FAN vad vi ska dansaaaaa! :D:D:D:D

2010-09-30 @ 20:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0