Jobba, jobba, jobba

Ho ho ho!
Förra fredagen hade jag min första dag på praktiken. Började 07.00, jobbade frukost, åt lunch på Renströmmen och slutade vid 13.30. Strax efter 16 kom Hannapanna. Vi åt Shepards Pie med folket hemma och tittade på film - Snabba Cash. Den var som jag trodde, inte riktigt min kopp te. ;P

I lördags jobbade jag mellan 07.00 och 13.00. Gick lika bra som vanligt!
Någon gång efter kl 17 tog jag, mamma och Becca våra cyklar och åkte till Karros land. Därute gick vi tipspromenad, åt, drack, pratade, sjöng och skrattade - en äkta kräftskiva a la familjen Blosse-Groth! Cyklade hem i kylan gjorde vi någon gång vid 01-02 och jag stupade i säng så fort jag kom hem.

Söndagen spenderade jag hemma i min pyjamas framför tv och dator. Det är så en söndag ska se ut!

I måndags lunchade jag med Hanna, Michan och Tilde på vår gemensamma håltimme. Hur bra som helst att jag har håltimme samtidigt som dem åtminstone en dag i veckan! Jag och Hanna delade på en sushi, Michan åt wook och Tilde åt chicken-kebab. Det här måste vi göra om! ;D

Igår hade jag dans. Jenny och hennes kompis Therese är också med så det är helkul, får äntligen träffa Jenny lite mer! Tyvärr är jag lite småsjuk, har haft ont i halsen i några dagar och nu vägrar näsan sluta rinna, så jag kunde inte vara med och dansa speciellt mycket. Får ta igen det nästa vecka!
Efter dansen gick jag ner till resecentrum, köpte en stor varm choklad och en Snickers innan jag tog bussen till Blacka. Och nu är jag här.

Idag har jag fixat så att jag ska läsa matte C paralellt med matte B i alla fall. Dock kommer matte C vara på Komvux och ligger utanför schemat, vilket betyder att jag kommer sluta kl 17 två dagar i veckan. Men då har jag läst den kursen i alla fall och slipper läsa in den om jag ska plugga vidare sen. Får se hur det här kommer sluta!

Imorgon stannar jag hemma. Mår inte så jättebra och har bara en lektion. Ska se till att plugga lite hemma istället, har några uppgifter som behöver göras..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0