Lördagsmys

Får lite smått ångest när jag tänker på bloggen.. Vill skriva men orkar inte, svårt det här!

Förra helgen blev det bowling och pizza med Hanna, kräftskiva med jobbet och sedan jobba söndag kväll. Jobbade i tisdags också. Igår följde jag med Elin och hennes pappa till ÖB och Netto - köpte coco-pops, ansiktsservetter, disktabletter, deo, avokado, gräddfil, tacochips, tuggummin och en bok. Sedan satt vi hemma hos mig, kollade på Idol, snackade och kollade balklänningar på Blocket.

Imorse började jag 07.00 på Scandic. Det var mycket folk så tiden gick fort, fick sluta kl 12.20. Cyklade sedan hem och pluggade lite matte innan pappa kom och hämtade mig och Becca och nu är vi i Blacka. Har sovit nästan varannan natt i Blacka och varannan i stan den här veckan höhö. Ska bara äta här ikväll och mysa lite, tar bussen till stan igen kl 22. Börjar nämligen 07 imorgon på Konsum. Jobbar till 15 och vid 17 kommer Hannis och Mix! Ska ha lite myspys med mat av något slag, guacamole och tacochips, popcorn och kanske lite film? Vi får se vad som händer! Hur som helst blir det ingen supersen kväll, jobbar från kl 07 på söndag med.. Jag som velat gå ut i helgen! Aja..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0